در روز پنج شنبه ۹۵/۹/۴ کارگاه نقد و بررسی فارسی دهم در ساعت ۹ صبح با نام خدا و با حضور بیش از ۳۵ نفر از دبیران زبان فارسی ناحیه یک در دبیرستان حضرت فاطمه (س) برگزار گردید مد رسین این کارگاه خانم ها:خانم پشنگ و خانم دکتر زینب باباجانی بودند که به نقد و بررسی این کتاب پرداختند وشیوه چگونگی تد ریس و .چگونگی نوشتن طرح درس و طراحی سوال ها بیان گردید ودر ساعت یک ظهر کارگاه با صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید گروه زبان وادبیات فارسی ناحیه 1 کرمانشاه...
ما را در سایت گروه زبان وادبیات فارسی ناحیه 1 کرمانشاه دنبال میکنید
برچسب: کارگاه نقد فیلم,کارگاه نقد ادبی,کارگاه نقد هم نگر ساری, نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت: 17:05