
باز نویسی یک داستان به منزله فوت کوزه گری آن داستان است،وهدف از باز نویسی این است که یک داستان ضعیف را به یک داستان قوی و خوب تبدیل کنیم یا یک داستانخوب را به یک شاهکار تبدیل نماییم ،وبه طور کلی هدف از باز نویسی یک داستان نوشتن دوباره داستان به منظور رفع نقایص وارتقای کیفی داستان است ،و می توان گفت که؛داستانی که بازنویسی نشده داستان کاملی نیست. در باز نویسی باید:۱-اشکالات نوشتاری داستان۲-نواقص جمله بندی ۳-مشکلات سجاوندی ۴-اجزای اصلی داستان و روند وقایع مورد بررسی قرار گیر...
ادامه مطلب